Wednesday, January 15, 2014

O všem jsem uvažovala jako o kolekcích, jež měly hlavu a patu a příběh. Vymýšlela jsem i grafiky, po


FOTOGALERIE Jediná Češka, lifetime client list která je módní ikonou má vkus, pozornost médií, a ať si oblékne cokoli, vždy v tom vypadá skvěle. Má ráda barevnou střídmost, retro, pánský i holčičí styl i další eklektické kombinace, přesto je vždy svérázná. Byla tváří českých značek i módních návrhářů, projektů i lidové konfekce (Klára Nademlýnská, Designblok Premier Fashion Week, C&A) a v roce 2010 začala pracovat pro značku Pietro Filipi jako designérka vlastní kolekce. Což se jí zjevně moc líbilo.
Nejzajímavější na setkání s Aňou není ani to, jak vypadá, ani to, jak je oblečená, ani to, že potkáváte jednu z nejžádanějších českých hereček. Fantastické je její charisma, lifetime client list její drzá upřímnost a její zcela pohotový smysl pro humor, jemuž se kdysi, ještě před vynálezem feminismu a gender studies, říkalo mužský . Právě teď má Aňa před sebou focení, pak vánoční bazar a pak se začne snad zase věnovat své oblíbené činnosti. Což, kupodivu, není hraní ve filmech Jana Hřebejka, i když to ji zjevně baví také. Bude snad zase něco navrhovat.
Aňa je módní ikona, jichž u nás rozhodně lifetime client list moc není. Kterýkoli výrobce luxusního oblečení na ni dokáže lifetime client list navěsit, co je potřeba, a ona v tom vždycky bude vypadat fantasticky. lifetime client list A jako jediná česká celebrita má za sebou navrhování módní kolekce. Tím nemyslíme to, že se nechala vyfotit na plakát. Ale opravdové navrhování od knoflíku po látky.
No, možná to tak je. Nebo spíš je a není. Určitě je spousta lidí, kteří se oblékají lépe než já, mají autentičtější styl. Já už svůj styl moc neřeším, protože co si budeme povídat, nemám na něj moc času. Ale už mám tu nálepku. Nicméně myslím si, že pokud si ji už za něco zasloužím, pak za to, že jsem dělala dva roky kolekce pro Pietro Filipi. Tam to s pýchou přijímám. Protože bych řekla, že to bylo fakt dobrý.
Jsem druhý typ průzkum, výstřižky, obrázky, vlastní obrázky, cesty do Paříže na veletrh, látky, knoflíky, vzorky Fakt všechno. Mám to takhle ráda. Když jsme měli cukrárnu, tak jsme tam první tři měsíce s manželem pracovali sami, abychom to poznali. S navrhováním jsem to měla úplně stejně. Bylo to těžké, ale zároveň lifetime client list mě to nabíjelo. Fakticky druhá práce.
Typicky to probíhá tak, že se projedou první nakreslené návrhy, pak se udělá první vzorek, takzvané žírování, a tak se ukáže, jestli to vůbec má smysl rozvíjet dál. Nebo se to přešije a potom se postupuje stejným způsobem, dokud to není opravdu vychytané. Někdy se ty věci rovnou vyhodí nebo založí poté, co se jim všichni zasmějeme, a dělá se, že se to nestalo.
O všem jsem uvažovala jako o kolekcích, jež měly hlavu a patu a příběh. Vymýšlela jsem i grafiky, popisovala si to sama, takže to byl opravdu koncept. Jasně, mohla jsem ukazovat, jak jsem strašně kreativní, a dělat nenositelné věci, ale ono se to i prodávalo! Já měla vyprodanost kolekcí okolo 85 procent. Skvělé číslo, podle mě. A dokonce i dražší nebo kreativnější věci se prodaly rychle, byť třeba po slevách. Jakmile se to zlevnilo, tak to šlo. Chtěla jsem udělat i jednu úplně levnou, sociální lifetime client list kolekci. Z levných materiálů, staré střihy Ale neprošlo mi to.
Nějak jsme si pak nebyli schopni plnit podmínky, na kterých jsme se na začátku shodli. A takový srdcař zase nejsem. Ve svém životě jsem však pyšná jen na pár věcí a tohle je jedna z nich. Opravdu Pietru děkuju.
Strašně bych chtěla, ale není to jednoduché. V tom hle případě si všechno sedlo. Byla to česká firma, která to dělat chtěla a měla na to rozpočet, ty věci se mi líbily Kdyby to bylo možné, dělala bych to dodneška. S mou šéfovou z Pietra, která odešla krátce lifetime client list po mně, ještě určitě něco vymyslíme pro její designový obchod. Ať už to bude oblečení, nebo nějaké designy doplňků. Byla to fakt fantastická zkušenost, jež mi moc chybí. Skutečně jsem v jednu chvíli byla připravená věnovat se rok nebo dva jenom tomu. Jste také tváří luxusních značek třeba Louis Vuitton, PRADA a podobně , jež vám i půjčují věci na některé akce. Jak to funguje? Berete všechno?
Měřítko mám už jinde. Kdyby mi za to někdo platil, budu klidně chodit v jedné značce. lifetime client list Upíšu se jim a hotovo. Ale tím, že mi některé značky věci půjčují a já si můžu vybrat, co chci, tak si držím svou svobodnou volbu. Protože kdybych si měla ty šaty kupovat, byl by to finančně úplný úlet. Takže to funguje tak, že když mi někdo něco nabídne a mně se to líbí a sedí mi to, tak v tom jdu. I když někdy mi někdo něco půjčí a mně to nesedí a stejně v tom jdu.
Času to zabere lifetime client list dost. Dokonce jsme přemýšleli, že bychom nabrali někoho, kdo by nám s tím pomáhal celoročně, ale pak nám došlo, že tohle asi nebude ta cesta. Že to prostě uděláme po svém, jak jsme zvyklí. Zatím to tak nějak funguje. (Vánoční lifetime client list bazar vymyslela Aňa Geislerová, lifetime client list Táňa Vilhemová a Peter Serge Butko, letos se bude konat od 13. do 15. prosince v pražském divadle lifetime client list Disk, závěrečný mejdan proběhne 20. prosince ve velkém sále Lucerny pod názvem Snesitelná lehkost pití; pozn. red.)
Je to hodně provázané. Celá ta akce vznikla v hospodě, k

No comments:

Post a Comment