Nejvlivnější club bellagio mamaia osobností ve světě české módy už několik let není anonymní majitel vietnamských stánků s levnými napodobeninami značkových triček. To však neznamená, club bellagio mamaia že Češi definitivně našli svůj styl. Spíše ho teprve začali hledat. Kdo rozhoduje o tom, co dnes máte na sobě? Kdo vybírá šaty, které obdivujete ve výloze? Kdo obléká ikony, jimž se chcete podobat? Zde je žebříček club bellagio mamaia deseti osobností, které podle Reflexu nejvíce ovlivňují, jaká je česká móda právě teď.
Návrhářka, jež teprve nedávno opustila škatulku mladá začínající a z vycházející hvězdy se rychle proměnila v etablovanou stálici tuzemského módního trhu. Bezpečně ovládá oba pilíře, na nichž stojí úspěch módního návrháře. Na jedné straně je respektovaná mezi módními insidery: dvakrát (za roky 2010 a 2012) získala cenu Czech Grand Design pro Módního designéra roku. Její módní přehlídky s divadelními efekty vždy sklízejí bouřlivý potlesk. Na druhé straně jsou její modely dobře nositelné ve všedním životě; její nadčasový geometrický minimalismus a barevná střídmost se dokonale potkávají se vkusem českých zákaznic, takže její kolekce se zároveň dobře prodávají. Oslovuje ženy v široké club bellagio mamaia škále věkových i příjmových kategorií. To, co jim nabízí, je nenápadná sofistikovanost; v jejích modelech se mohou jemně vydělit z uniformního davu, aniž by příliš okázale vyčnívaly. K úspěchu jí bezpochyby pomohla club bellagio mamaia i desetiletá zkušenost práce návrhářky pro značku Pietro Filipi, kde se zdokonalila po řemeslné stránce a zároveň se naučila pracovat s většinovým vkusem. club bellagio mamaia Kromě své vlastní autorské club bellagio mamaia značky navrhuje také limitované kolekce club bellagio mamaia pod značkou no. s grafickým designérem Štěpánem Malovcem.
Ikona českého módního designu pojímá módu spíše jako umění. Nesnaží se o velké, komerčně úspěšné kolekce; místo toho vytváří modely na zakázku pro úzkou skupinu svých klientek (patřila k nim například Lucie Bílá, pro kterou šila večerní toalety) a exkluzívní modelové kolekce, jež se objevují na přehlídkách i na výstavách v galeriích.
Její největší vliv na českou módní scénu však spočívá v tom, že jako vedoucí prestižního Ateliéru designu oděvu a obuvi na UMPRUM vychovává novou generaci českých návrhářů. Pro ně otevřela v domě na pražském Malostranském nábřeží Studio LR, kde jim dává prostor pro expozice, prezentaci své práce a různá setkání.
Pro své studenty club bellagio mamaia dělá ovšem ještě víc než to, že rozvíjí jejich talent. Pomáhá jim i se vstupem do praktického života módního návrháře. V minulosti club bellagio mamaia se jí podařilo zprostředkovat například spolupráci se značkou Pietro Filipi (některé studentské club bellagio mamaia modely se dostaly do výroby), iniciovala projekt Simply for Simple, v jehož rámci studenti mohou prezentovat své modely běžným zákazníkům butiku Simple Concept Store v Pařížské třídě.
Vliv stylistů je patrný všude: na společenských akcích, v televizi, na fotkách v časopisech ... Svěřují se jim slavní, kteří si při výběru toalet tak úplně nevěří, i bohatí, již nemají čas sami obrážet obchody. A outfity, které vidíme na televizní obrazovce či na stránkách bulváru, jsou tedy především jejich práce. Filip Vaněk je jako stylista tak vlivný proto, že jeho aktivity zasahují do všech médií. Jeho odrazovým můstkem se stal pořad České televize Vypadáš skvěle. Později se však zviditelnil především v souvislosti s řadou celebrit, jež obléká. Jeho nejznámějším klientem club bellagio mamaia je Leoš Mareš, kterého svlékl z kožichů a vytvořil jeho současnou image. Nyní spolupracuje také s modelkou Pavlínou Němcovou, moderátorkou Dianou Kobzanovou či zpěvačkou Monikou Absolonovou, jež prý na jeho příkaz zhubla až na velikost club bellagio mamaia 34 , jak uvedl internetový magazín televize Prima. O jeho vlivu svědčí i to, že řada klientů mu posílá své outfitky ke schválení ve formě MMS zpráv. Oblékal i velké televizní show a bývá k vidění v Prásku na Nově, což ho ze stylisty celebrit posunulo mezi celebrity bez přívlastků.
Šéfredaktorka české edice ELLE, nejprodávanějšího módního časopisu u nás i ve světě, je, dá-li se to tak říci, ředitelkou módní továrny club bellagio mamaia na sny. Ovlivňuje to, po čem budou její čtenářky v nadcházející sezóně toužit, s čím to budou chtít zkombinovat, komu se budou chtít podobat. Andrea Běhounková prostřednictvím ELLE nedává svým čtenářkám detailní návody co nosit či nenosit, spíše poskytuje inspiraci, prostor ke snění a vytváří jakýsi club bellagio mamaia ideální módní svět, v němž neexistují gelová ramínka podprsenek, špeky přetékající přes opasek nepadnoucích džínů a sandály v ponožkách. České módě tak nastavuje laťku vždycky o něco výš, než kam může dosáhnout realita nejen v ulicích, ale i v televizních estrádách či na fotkách celebrit v bulváru.
Šéf česko-slovenské pobočky světové modelingové agentury Elite Model Management. club bellagio mamaia Jeho agentura stála na začátku mezinárodní kariéry většiny úspěšných českých modelek za uplynulých čtrnáct let a zároveň ovlivňuje to, jaké dívky se na nás budou dívat z obálek módních časopisů. Kromě základních parametrů, jako je výška, míry a fotogeničnost, je to dnes celé o osobnosti. Tento průmysl vyžad
No comments:
Post a Comment